آگهی و تبلیغات رایگان اینترنتی
سودایران»صنعت»دامداری»فروش ویژه انواع ماشین جوجه کشی
فروش ویژه انواع ماشین جوجه کشی-pic1

فروش ویژه انواع ماشین جوجه کشی

فروش ویژه انواع ماشین جوجه کشی ( دستگاه جوجه کشی ) با کیفتی عالی و با درصد هچ بالا (امکان جوجه آوری بالا) و با کمترین خطا و با قیمت مناسب
فروش دستگاه جوجه کشی دیجیتال و تمام اتوماتیک بدون نیاز به تنظیمات و دخالت کاربر
ققنوس تولید کننده برترین دستگاه جوجه کشی خانگی و صنعتی در سطح کشور
مزایای دستگاه های جوجه کشی گروه صنعتی ققنوس نسبت به سایر شرکت های تولید کننده دستگاه جوجه کشی :
1 - برای 9 نوع پرنده ذخیره اطلاعات دارد و فقط باید پرنده را انتخاب کنید و دکمه شروع دوره را بزنید
2 - بدنه با پی وی سی ساخته شده است (قیمت فلز مرغوب و گالوانیزه متر مربع 25000 تومان است و پی وی سی 50000 تومان) جنس بدنه از PVC ضد باکتری و ضد میکروب می باشد و خیلی سریع ضد عفونی میشود و قابل شستشو میباشد و زنگ نمیزند . اینکه جنس بدنه آن از pvc است باعث می شود که 30 سال بدون اینکه ترکیبش یا خاصیتش از بین برود عمر کند . ولی بدنه فلزی گالوانیزه و حتی با روکش استیل بعد از مدتی کاملا غیر قابل استفاده می گردد .
3 - بجای شیشه از پلکسی استفاده شده که عایق خیلی بالاتری است نسبت به شیشه و قیمت شیشه متری 17000 تومان میباشددر حالی که قیمت پلکسی گلاس متری 50 هزار تومان است .
4 - سنسوری که در دستگاه جوجه کشی ققنوس بکار رفته از نوع بسیار مرغوب است . سنسورهایی که در بعضی از دستگاه های جوجه کشی استفاده گردیده از نوعی ست که 8 ثانیه تاخیر دارد یعنی دمای 8 ثانیه قبل را نمایش میدهد ولی ما از سنسوری استفاده می کنیم که تمام دیجیتال است و نیاز به کالیبراسیون ندارد و حداکثر 2 ثانیه تاخیر دارد . و در پزشکی و نظامی بکار میرود .
5 - دستگاه های موجود در بازار از سون سگمنت برای نمایش دما و رطوبت استفاده می کنند( مانند ماشین حساب عمل میکنند ) ولی در دستگاه ما از ال سی دی که به مراتب بهتر است استفاده گردیده .
6 - پردازنده دستگا از جنس تایوانی بسیار مرغوب است در حالی که در بسیاری از دستگاه های رقیب از جنس چینی استفاده گردیده . و قیمت آن بسیار نسبت اجناس چینی بیشتر است .
7 - تمام قطعات داخلی دستگاه از جنس آلومنیوم یا استیل اصلی می باشد نه روکش استیل ؛ برای جلو گیری از خطر برق گرفتگی و زنگ زدگی .
8 - مصرف برق آن به حدی پایین است که مصرف یک دستگاه 126 تایی به اندازه یک لامپ کم مصرف 20 وات است و اگر برق قطع شود با باطری ماشین هم می تواند 24 ساعت کار کند . به خاطر مشتریانمان در افغانستان . چون آنجا بسیار با مشکل قطعی برق مواجه هستند از باطری ماشین یا موتور نیز می توان برای زمانهایی که برق قطع میشود استفاده کرد .
9 - درزگیر دور درب به خاطر این است که عایق باشد و بنابراین از نوع جنسی استفاده شده که هر متر مربع 18 هزار تومان قیمت دارد و باعث میشود داخل عایق بماند و همچنین در مصرف برق صرفه جویی گردد .
10 - المنت ها به گونه ای بکار رفته اند که با یک سوم توانشان کار می کنند . و این یعنی اینکه حداقل عمرشان سه برابر شود . و از نوع ایتالیایی هم استفاده گردیده .
معمولا دستگاههای جوجه کشی توسط مهندسین برق و مهندسین صنعت تولید می شوند . مهندسن برق و صنایع هیچ کدام مستقیم با تولید جوجه در ارتباط نیستند و به مشکلات جوجه کشی آگاه نیستند .
ولی ما هر روزه یا 2 روز یک بار تخم نطفه دار داخل دستگاه می گذاریم و به طبع روزانه جوجه ها باز میشوند و کاملا در بطن کار هستیم .
شماره تماس جهت سفارش محصولات 09155606036 - 09158121925 - 09036181235 مهندس سهرابی

کلمات کلیدی :
قیمت دستگاه جوجه کشی خانگی ارزان - قیمت دستگاه جوجه کشی بلدرچین - دستگاه جوجه کشی دست دوم -دستگاه جوجه کشی - دستگاه جوجه کشی خانگی ، ماشین جوجه کشی ، دستگاه جوجه کشی صنعتی ، ماشین جوجه کشی - دستگاه جوجه کشی ارزان.


آگهی دهنده: فرزاد سهرابی
expired
(اطلاعات تماس نشان داده نخواهد شد برای مشاهده آگهی های مشابه به پایین همین صفحه مراجعه نمایید.)
موقعیت: استان خراسان رضوی - مشهد - دامداری در مشهد
آدرس: مشهد - ابتدای جاده آسیایی - روبروی پلیس را ه قاسم آباد - آزادی 93 -نبش سعادت 26 پلاک 70
به روز شده در:۱۳۹۶/۱۱/۸
بازدید: 324 بار
ایمیل: